!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 8 februarie 2012

Mi-am dat seama ca poti avea toti ce iti doresti mai putin sansa de a demonstra lumii ca esti mult mai mult decat lasi sa se vada.Mi-am dat seama ca oricat de mult ai plange,oricat de mult te-ai vaita niciodata oamenii nu o sa vada in tine adevarata valoare pe care o ascunzi.. sau probabil o pastrezi.
Stiam dar acum sunt sigura ca oamenii de la care ai cea mai mare pretentie sa nu te dezamageasca.. o fac des. Nu se ascund dupa degete,nu te mint..iti spun adevarul,iti arata parerea lor despre tine si tu?
Tu nu mai ai nimic de facut decat sa astepti sa vina ziua in care toti o sa regrete..sa astepti sa vina ziua in care toata lumea o sa isi dea seama ca a gresit,ca s-a inselat..
Vreau sa multumesc tuturor persoanelor care m-au dezamagit,denigrat,urat,invidiat... sau care inca o fac..si probabil o vor face intotdeauna.Vreau sa le multumesc pentru ca ei imi dau puterea necesara sa trec peste absolut orice..cu cat numarul lor creste,cu atat ma simt mai puternica si mai ambitioasa.
Vreau sa le multumesc pentru ca de fiecare daca cand am lasat garda jos m-au atacat si m-au facut sa imi dau seama ca,chiar daca ai pierdut o batalie nu inseamna ca ai pierdut razboiul..de asemenea,mi-am dat seama ca nu merita sa renunti la razboi,la lupta pentru nimic ..nici macar pentru dragostea paterna..credeti-ma nu merita.
Nu merita sa va opriti din drumul vostru spre succes pentru nimeni,nu merita sa acordati nici macar o secunda persoanelor care incearca sa va opreasca sau sa va exprime umila lor parere despre viitorul vostru.
Dar in schimb,merita sa ai persoane care te dezamagesc.. care-ti dau un sut in fund ca sa mergi inainte.. persoane care nu iti numara lacrimile sau nu te intreaba ce mai faci? nu te suna.. si nu te cauta aproape niciodata.
Merita sa aveti astfel de persoane.. iar daca aveti bucurati-va ca sunteti niste oamenii importanti,invidiati in care lumea nu se increde.. dar nu pentru ca nu ar avea vre un motiv .. ci pentru ca inca nu au vazut adevarata voastra valoare.
Si stiti ce e cel mai bine? Ca nimeni nu o sa va creada,nimeni nu o sa vada in voi ceea ce prieteni adevarati,oamenii care va cunosc si va respecta vad.. dar o sa vina o zi in care tot ce aveti mai bun in voi o sa vina la suprafata ca uleuil in apa..
Ca sa fiu sincera.. acum sunt dezamagita.Nu am plans.. pentru ca nu am putut.. nu mai plang de mult timp cand ma lovesc de o dezamagire dar in schimb m-am bucurat pentru prima oara in viata cand cel mai important barbat din viata mea mi-a spus ca nu crede in mine,in ceea ce sunt sau in ceea ce urmeaza sa devin..si m-am simtit mandra..
De ce?
Pentru ca nu ma cunoaste si probabil nici nu o sa o faca niciodata.. pentru ca mi-a dat un sut in fund care a fost ca un pas inainte.. si a meritat..
Merita sa vad cum oamenii probabil o sa regrete.. sau probabil o sa isi dea pur si simplu seama ca s.au inselat si atunci va fi prea tarziu.
Le multumesc inca o data acestor persoane si le rog sa nu plece din viata mea .. dar daca pleaca nu este paguba.. pentru ca stiu ca intotdeauna o sa existe alte persoane care o sa fie dornice de a manca cacao.Multumesc dragilor..! ce ar fi viata mea fara voi ?

P.s: Ca un sfat. Crede-ti in voi si daca cineva nu o face,nu inseamna ca nu sunteti buni de nimic.. ci inseamna ca acea persoana nu stie sa aprecieze si sa vada dincolo de masti.Daca cineva va da un sut in fund.. luati`l ca pe un pas inainte.. nu merita sa plangeti,sa suferiti sau sa va opriti din drumul vostru doar pentru ca cineva nu crede in reusitele voastre,in planurile voastre sau chiar in voi.
Multumiti`le acestor persoane pentru ca fac parte din viata voastra iar daca ele pleaca.. sa nu plangeti.. intotdeuana exista persoane dornice de a va manca de cur :) .
Eu cred in voi si sunt sigura ca in fiecare dintre voi se afla un campion !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu