!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 26 februarie 2012

Am aruncat în adâncul meu acum mult timp dragostea.Am pus-o într-o sticlă şi am lăsat-o să plutească hoinară pe un râu ascuns în mine..Am făcut totul strategic în speranţa că o să uit locul în care am ascuns-o. Nu am mai căutat-o fiindcă nu am vrut să mă găsească. M-am prefăcut că am uitat râul,mi-am repetat mecanic că nu ştiu unde se află acesta..şi nu am făcut nimic altceva decât să învăţ să trăiesc fără acea sticlă..şi chiar am reuşit. Nu am fost nevoită să mi-o atârn de gât,astfel încât să mâ doboare..Nu am fost nevoită să port dupa mine povara asta.Am aruncat sticla înainte să cunosc ce se află în ea,am aruncat-o de teamă că o să-mi placă ce e înăuntrul său..că o să mă atragă şi o să ma las cuprinsă de entuziasm..urmând să sfârşesc mai apoi într-o suferinţă cumplită. De fiecare dată când eram cel puţin aproape de acea sticlă,mă îndepărtam singură sau pur şi simplu mă îndepărtau alţii,destinul,soarta,timpul.. Nu îmi pare rău că am aruncat-o acum mult timp,nu regret că nu am cunoscut încă conţinutul ei..nu regret nimic din faptele mele..doar că.. Simt că a venit timpul să-mi fac curaj şi să mă duc în căutarea râului,să găsesc sticla,să o deschid si să-mi văd trupul vibrând de entuziasm şi euforie. Am învăţat ce înseamnă să fugi de dragoste oare nu a venit timpul să învăţ ce înseamnă să te arunci din plin în ea?

Un comentariu:

  1. Bună din nou, am vrut doar să vă mulțumesc pentru vraja de dragoste. Am vrut să vă fac o scurtă istorie a căsătoriei mele. Soțul meu m-a părăsit pentru o femeie mai tânără și am fost devastată. Parcă l-a avut sub o vrajă malefică, soțul s-a întors împotriva mea peste noapte fără niciun avertisment. Sa întâmplat anul acesta, eram disperat să se întoarcă pentru că am construit multe împreună și le-ar rupe inimile copiilor. Am folosit fiecare site de vrăji pe care l-am putut găsi fără niciun rezultat. Apoi am văzut o mărturie specială despre DR WALE și chiar mi-a dat speranță pentru că era similar cu cazul meu. L-am contactat și mi-a explicat totul despre ce ar trebui să fac. A început să lucreze cu mine și, ca urmare a tuturor lucrărilor sale minunate, soțul meu este aici chiar acum lângă mine, ceea ce este un vis devenit realitate. Sunt atât de fericit și privilegiat că l-am cunoscut pe DR WALE. Mulțumesc! Dacă aveți probleme similare, vă rugăm să contactați DR WALE și fiți siguri că veți primi ajutor.
    Aici contactul lui.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere