!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 18 februarie 2012



Iubit om,

Îţi mulţumesc că ai ieşit din mintea mea.
Îţi mulţumesc pentru că ai făcut parte,chiar şi pentru câteva luni din viaţa mea,chiar dacă asta a însemnat pentru mine un duş cu apă rece.
Îţi mulţumesc pentru că m-ai învăţat să apreciez mult mai mult lucrurile înainte să le pierd.
Îţi mulţumesc că m-ai făcut să simt pe propria piele ce simţeau şi alte persoane din partea mea.
Îţi mulţumesc pentru că ai mai adăugat un stop de maturitate în gândirea mea şi de asemenea,îţi mulţumesc pentru că m-ai învăţat să las de la mine şi să îmi las inima liberă,chiar dacă asta a fost pentru ultima oară.
Te apreciez şi te respect pentru tot ceea ce eşti,respect buna ta creştere şi inteligenţa ta.
Am fost obsedată de chipul tău perfect şi poate încă sunt,dar asta nu mă împiedica să smulg rădăcinile tuturor sentimentelor mele pentru tine,odata pentru totdeauna.
Recunosc că nu am arătat putere şi recunosc că m-am dezamăgit cumplit da nu regret pentru că mi-am descoperit limitele..puteam să afirm că nu o să joc niciodată rolul persoanei rănite,că nu o să fiu lovită de săgeata lui Cupidon,că nu o să sufăr,că nu o să plâng...dar acum nu mai pot să mai fac asta.
Sunt rănită şi dezamăgită de mine în acelaşi timp pentru că dragostea a fost peste puterile mele,a pus stăpânire pe trupul şi mintea mea,motiv pentru care nu mi-am mai putut controla acţiunile,prost gândite de altfel.
Mi-am permis o pauză,am învăţat ce simţi când te îndrăgosteşti dar acum sătulă şi umilă vreau să mă întorc la perioada în care eram EU cea care impunea regulile.
Probabil o să-mi arunc inima la uscat într-o cârpă neagră de catifea,o să ţin doliu şi o să plâng câteva minute dar apoi promit să-ţi las amintirea să plece,să părăsească inima mea.
Sunt fericită că am putut să joc acest joc,după regulile tale. Sunt mândră de tine pentru că vrei să înveţi ce înseamnă plăcerea carnală şi distracţia. Sunt mândră pentru că te transformi într-un bărbat (în care nu vroiam să te transformi,dar sunt mândră pentru că ai puterea să o faci ).
În final,vreau să ştii că azi plec şi nu mă mai întorc .
Vreau să ştii că nu regret nimic din tot ce am făcut. O să plâng câteva minute,cât mă mai lasă timpul,o să am inima pustie o zi ,din cauza absenţei acelei imagini iubite..dar o să fie ultima zi în care mai îmi permit să fac asta.
Ştiu că ţi-am mai spus de câteva ori că o să renunţ şi nu am renunţat pentru că vedeam încă speranţa,însă acum mă simt umilită şi slabă,aşa cum niciodată nu am fost.
Mâine o să vin acasă,o să revin în trupul meu şi o să mă comport normal. Să nu te sperii dacă nu o să-ţi mai acord atât de multă atenţie sau dacă nu o să te mai privesc cu slipire în ochii...pentru că atunci înseamnă că am renunţat la tine,nu că nu te-am iubit.
De mâine,putem fi din nou prieteni pentru că promit să îmi anulez toate sentimentele,să nu mai simt nimic.Regret dacă te-am stresat sau dacă te-am exasperat cu privirile mele..a fost prima oară când am simţit cu adevărat ceva.
Îţi mulţumesc pentru ultima oară pentru că ai făcut parte din viaţa mea şi  pentru că încă vei mai face.
Sper să găseşti în tine puterea de a trece mai departe şi de a fi diferit .Sper să nu te lasi niciodată călcat în picioare şi mai ales sper să nu fi niciodată rănit.
Să găseşti iubirea adevărată şi să nu te mulţumeşti niciodată cu puţin. Să nu devi un bărbat actor,care ştie să joace orice rol pe scenă în faţa unei femei, fi doar tu însuţi .

Cu drag, Simona


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu