!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 13 februarie 2012

Unde-mi e gândul călător ,stăine ?
În serile de iarnă,unde se ascunde temător gândul meu naiv? Spre ce oraş,trup,inimă,suflet,minte?
Nu mai deţin controlul asupra minţii mele şi îmi simt fiecare gând inutil..nu pot controla năvala de gânduri care mă doboară.
Unde să-mi pierd mintea,în ce dimensiune,spaţiu,loc,astfel încât să o găsesc ?
Cum ai făcut să intri în mintea mea atât de complicată? Cum fac să-mi recapăt gândurile,cum să fiu stăpână pe ele când acestea nu îmi mai aparţin ?
Nu simt fericirea acestei zile. Nu ştiu dacă aş putea să mai simt ceva decât dorinţă,dor.
Telefonul mi-e duşman..nu sună,nu vibrează şi nu tace. Aştept orice mişcare din partea lui şi totuşi nu primesc nimic.
Aşteptarea mă omoară şi totuşi nu pot face altceva..
Când o să te întorci să-mi redai gândurile,iubit străin ?

P.s : Un V Day fericit plin de dragoste . Sper să reuşiţi să faceţi din fiecare zi un V Day .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu