!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 15 februarie 2012

"Aleph¨ -Paulo Cuelho

"Un barbat care are nevoie de bani il roaga pe patronul sau sa-l ajute.Patronul il provoaca:daca va petrece o noapte intreaga in varful muntelui ,va primi o mare recompensa,dar daca nu va reusi ,va trebui sa lucreze pe gratis.Iesind din pravalie ,a vazut ca sufla un vant inghetat,l-a apucat frica si s-a hotarat sa-l intrebe pe prietenul sau cel mai bun,Aydi,daca nu era o nebunie sa tina pariul acela.
Dupa ce s-a gandit putin,Aydi a raspuns :Am sa te ajut.
Maine,cand vei fi in varful muntelui,priveste inainte.Eu am sa fiu pe varful muntelui invecinat ,voi petrece toata noaptea cu un foc aprins pentru tine.Uite-te la foc ,gandeste-te la prietenia noastra ,si asta il va tine aprins.Ai sa reusesti,si dupa aceea eu am sa-ti cer ceva in schimb.
Ali a trecut proba,a primit banii si s-a dus la prietenul sau acasa : Mi-ai spus ca vrei o rasplata.
Aydi a raspuns : Da,dar nu in bani.Promite-mi ca,daca vreodata un vant rece va trece prin viata mea ,vei aprinde pentru mine focul prieteniei "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu