!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 29 decembrie 2011

Încredere.. cer prea mult ?

Habar nu am de ce mă doare acum.. habar n-am de ce a trebuit să cred într-un Făt-Frumos..
Nu stiu toate astea dar,cu toate astea sunt din nou foarte dezamăgită de mine..
Când mă hotărâsem în sfârşit că merită să-mi las inima în mâna unui bărbat,Dumnezeu m-a pleznit..
Sunt dezamăgită acum de mine pentru că am crezut că merită să încerc din nou,că merită să-mi las în grija lui tot ce eu am mai frumos,că merită să-mi las la el inima şi fericirea.
Sunt supărată pe mine pentru că am crezut că el este diferit.
Ştiţi oare cât de mult aveam să plâng dacă-mi lăsam toate aceste lucruri la el?
Ştiţi oare..cât aveam să sufăr,să urlu,să zbier şi totul era cu neputinţă?
Acum plâng,îmi las lacrimile să curgă,să-mi şteargă amarul dar..după ce se va termina totul,am să zâmbesc şi am să renunţ la ideea prostească că dragostea adevărată există.
Am să renunţ să mai cred cu atâta ardoare într-o persoana pentru că ştiu acum că asta nu-mi va aduce niciodată ceva bun..
Am să renunţ să mai simt ceva adevărat pentru cineva .
Probabil ar trebui să-i mulţumesc Domnului pentru că mi-a dat o piatră-n cap şi m-a ajutat să conştientizez lucrul pe care urma să-l fac.

Dragul meu,


Mi-aş fi dorit să poţi vedea ce văd eu în interiorul meu,mi-aş fi dorit să-ţi dai seama măcar pentru o secundă că nu aş fi capabilă să-ti fac rău niciodată şi cu atat mai mult nu aş fi capabilă să te înşel sau să te înlocuiesc cu altcineva.
Mi-aş fi dorit să vezi în mine ceea ce alţii nu văd,să simţi ceea ce alţii nu au simţit niciodată..Chiar mi-aş fi dorit asta..
Mi-ar fi plăcut să ai încredere deplină-n mine aşa cum eu una am în tine.
Dar se pare că m-am înşelat..tu nu vezi in mine nimic,tu nu simţi nimic..
Este ok..se pare că am cerut prea mult..
Omului i se poate da o şansă,doua dar dupa ce trece de a treia şansă pot să garantez că nu o va mai avea pe a patra.
Închei prin a-ţi spune că mi-aş fi dorit tare mult să mă iubeşti aşa cum nimeni,niciodată nu a făcut-o...să mă înveţi ce înseamnă iubirea şi rabdarea,timpul si pacea..
Mi-aş fi dorit tare mult să conştientizezi cât de mult ţin eu la tine..
Dar,din nefericire..nu ai făcut-o !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu