!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, 16 decembrie 2011

De Crăciun,hai să ieşim din monotonie!


Vreau să-mi aud inima bătând cu putere,aşa cum niciodată nu a făcut-o.
Vreau să mă pierd in iluzii pe care să le transform în realitate..să mă trezesc cu atâta energie încat să-mi simt trupul înecat de nebunie.
Să simt intensitatea şi plăcerea nebuniei,să o trăiesc şi să strig: ESTE !
Să pot spune că sunt atât de îmbătată de nebunie încat nu mai vreau să mai revin la viaţa simplă care se refera la câteva lucruri esenţiale (Bani,familie,cariera).
Aş vrea să pot avea capacitatea de a trăi fiecare zi câte o nebunie.
Să râd nebuneşte,să mă comport nebuneşte,copilăreşte...să ţip,să urlu.. să şochez lumea numai cu simpla mea prezentă..să fiu elementul surpriză într-un labirint lipsit de culoare.
Să iubesc şi să cred în toate lucrurile absolut geniale pe care fiecare le vede dar nu le bagă-n seama. Să iubesc orice copil,orice jucărie,orice suflet.
Să trec peste bariere,să nu-mi pese de absolut nicio părere sinceră sau răutăcioasa..Să pot să fiu exact aşa cum nimeni nu va putea fi.
Să trec peste etichete,preţuri sau tradiţii.
Cu toate că,Simona era dintotdeauna destul de nebună pentru o lume atât de monotonă, de Crăciun o să ies din monotonie şi o să-mi fac de cap cu toate prietenele.
O să fac lucruri pe care nimeni nu mi le interzice,lucruri care sunt interzise,lucruri care încalcă orice fel de regulament si lucruri pe care lumea niciodată nu le înţelege sau niciodată nu le ia ca atare.
Aşa că bucuraţi-vă de nebunie,simţiţi şi credeţi în existenţa ei !

P.s: Crăciun fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu