!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 25 martie 2012

continuare 2

Neputinţa de a transmite în cuvinte ceea ce simt,îmi lasă gustul frustrări.Tragedia de a privi în fiecare zi acelaşi chip iubit.. şi drama de a fi incapabilă să-i transmit toate trăirile pe care inima mea timidă le simte..fac din mine un nenorocit. Dorinţa şi credinţa mă transformă într-un sclav al speranţei..Indiferenţa şi nesimţirea ta mă transformă într-un luptător însetat de fericire.. încrederea şi perseverenţa mă transformă într-un om de neînvins.. iar tu mă transformi într-un stăin,într-un necunoscut.. poţi face din mine munţi,castele,ape,drumuri,cărări..orice.. Mă poţi căuta în cele mai adânci gropi ale existenţei mele şi mă vei găsi,mă poţi alerga de-a lungul potecilor din viaţa mea şi mă vei prinde..mă poţi transforma într-o biată săracă care-şi cerşeşte iubirea sau într-o luptătoare fără pic de milă..dar cu toate astea nu aş înceta niciodată să simt toate astea.. probabil mă poţi arunca de pe cele mai înalte poduri fără să mă poţi prinde,mă poţi pierde pe undeva..pe unde nimeni nu a mai trecut..fără să mă mai găseşti vreodată..şi cu toate astea eu voi fi mereu lângă tine.. ca o străină,melodie,glas,gând..

Un comentariu: