!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 15 martie 2012

Tu-mi eşti pământ,lună şi apă..Tu eşti începutul şi sfârşitul tuturor simţirilor mele. Tu-mi eşti iubit,prieten şi străin. Buzele mele-ţi ştiu acum numele,le surprind murmurând în fiecare clipă inconştiente îţi şoptesc numele iar eu... sunt deja stoarsă de orice putere..m-am resemnat că nu voi putea uita niciodată acel sunet,sunetul numelui tău. M-am resemnat..sunt pierdută-n tot ce înseamnă aroma ta..mă simt pierdută-n mintea mea prea plină de a ta imagine.. Aici e o dezordine totală,nu mai găsesc nimic..nu mă mai găsesc nici pe mine. Sunt dezmembrată şi pierdută pe undeva.. îmi scot inima la licitaţie chiar dacă ştiu că nimeni nu o va cumpăra..Şi cu toate astea..tu rămâi totul pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu