!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 26 mai 2012

Gânduri nerostite

Îmi e atât de dor de tine..de tine vechiul meu iubit.. încât aş strânge toţi munţii din lume şi ţi i-aş trimite să-ţi dai seama cât de mult însemni pentru mine..Îmi e e atât de dor de tine...de tine vechiul meu prieten...încât aş strânge toate picăturile ploii călătoare ca să-ţi arăt cât de mult mi-ai lipsit.cu câtă intensitate am simţit eu totul.....îmi e atât de dor de tine...de tine vechiul meu coleg..încât aş prinde toate cuvintele  nerostite care-au zburat haihui din creierul meu şi ţi le-aş aşterne pe o foaie..ca să citeşti tot ce gura mea nu a putut spune...îmi e atât de dor de tine....vechiul meu iubit încât aş trece orice curcubeu doar ca să te găsesc aşa cum odată erai..îmi e atât de dor de tine încât simt că te voi iubii o mie de ani de acum încolo şi mă simt pustie şi neputincioasă...îmi e atât de dor de tine încât ţi-aş tasta chiar în acest moment cât de mult îmi lipsesti..şi cât de mult ţin la tine.. dar...

Un comentariu:

  1. C'mon miss miss si iara miss ...a plecat din viata ta pt un motiv ..asa cum si tu ai alungat sau ai uitat persoane din aceelasi motiv.What comes around goes around.

    RăspundețiȘtergere