!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 3 iunie 2012

Nu vreau sa ma fac mare !

Nu vreau sa ma fac mare.. Nu vreau sa pierd spontaneitatea si nebunia de la 16 ani..Nu vreau sa ajung ca parintii mei care isi fac o mie de griji cu privire la copilul lui..Nu vreau sa uit ce inseamna sa-ti iei hainele si sa pleci la mare pentru nu stiu cate zile..fara bani,fara griji..
Nu vreau sa fiu stresata si sa am o mie de obligatii si griji.. vreau doar atunci cand voi avea 50 de ani sa-mi iau masina si copilul dupa o zi petrecuta in club si sa mergem la mare sa vedem rasaritul.
Nu vreau sa uit sa ma bucur de un balon.. nu vreau sa uit ce inseamna o masinuta sau o papusa.. nu vreau sa uit anii de liceu si prostiile pe care le faceam.. Nu vreau sa ma prefac sfanta in fata copiilor mei.. nu vreau sa mai simt plictiseala asta.. vreau sa vina vara si sa tina pentru totdeauna..
Nu vreau sa pierd libertatea de a face greseli,prostii,nebunii...
Vreau doar sa imi pastrez sufletul de copil pentru totdeauna.

2 comentarii:

  1. Nu te mai gandi la trecut si in niciun caz la viitor ...traieste momentul. este firea omului sa creasca si nu poti impiedica asta.Sunt atat de multe lucruri pe care o sa le simti pe masura ce vei progresa.

    We live alone we die alone everything else is just an illusion.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru cometarii,mi-au fost de folos.

    RăspundețiȘtergere