!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 12 ianuarie 2012

Vreau să fie paradis..

Mi-ar plăcea să fiu nebună pentru o zi,astfel încât să am paradisul meu,propriul meu paradis..Jocul meu,regulile mele..
Mi-ar plăcea să fiu măcar pentru o zi,urâtă şi ştearsă de-a dreptul,astfel încăt să-mi pot goli sufletul de amărăciune.. să nu mai simt dezamăgirea,nici ura,nici invidia..
Mi-ar plăcea să fiu măcar pentru o zi invizibilă,astfel încât să pot pleca oriunde,oricând,îmbrăcata oricum.. cu o freză nasoală care să denote indolentă,neglijentă,lene...Mi-ar plăcea..
Mi-ar plăcea să pot măcar pentru o singură zi să zbor,astfel încât să văd lumea pură,lumea în care judecăţile nu există,etichetele nu sunt puse iar dragostea există,o dragoste pură de care nimeni nu se îndoieşte..
Mi-ar plăcea să existe măcar pentru toată viaţa în lumea mea o persoană care să mă înţeleagă,să mă asculte şi să mă iubească..Mi-ar plăcea să fie o persoană în care să cred,astfel încât să-i pot oferi inima mea,trupul şi tot ce am mai bun din mine ştiind că niciodată nu ar fi capabil să îşi bată joc de aceste lucruri.
Mi-ar plăcea să am, măcar pentru o singură săptămână,o prietenă în faţa căreia să mă deschid,să mă vindec,să mă spovedesc..
Mi-ar plăcea să nu mai existe lucruri care să se agaţe de mine încercând să-mi facă rău,să nu mai existe oameni care să mă judece,să mă urască,să mă invidieze sau să mă critice pentru orice lucru,pentru ei nebunesc,pe care il fac..
Mi-ar plăcea să existe măcar pentru toată viaţa o persoană care să se simtă atât de bine sau mai bine decât mă simt eu în lumea mea.. Şi mi-ar plăcea să construiesc alături de aceste persoane imaginare paradisul meu,aşa cum numai eu îl pot vedea,simţi şi crede..
Mi-ar plăcea..

Un comentariu:

  1. poti avea tot ce iti doresti.Sunt persoane care tin la tine si doresc sa faca parte din viata ta , sa impartaseasca sentimenta cu tine ...momente...fericire , tristete ..toate astea dar trebuie sa le si lasi sa faca asta caci vorba aia " Dumnezeu iti da , dar nu iti baga si in plasa." Eu unul vreau sa fac parte ...am spus-o de multe ori ( poate nu direct ) , dar vreau ....dintre toate persoanele pe care le-am intalnit tu ai fost cea mai aproape de inima mea ...singura care m-a inteles si pentru asta iti voi ramane mereu recunoscator.Ai un loc aparte in inima mea si simt o frustrare caci nu pot sa iti fiu alaturi.Dar cine stie ...nu sunt eu persoana asta pe care ti-o doresti ...nu stiu. Think about it , my firend.

    RăspundețiȘtergere