!-- Wikplayer http://www.wikplayer.com --> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 25 decembrie 2013

Simfonie de culori

Mă copleşeşte frumuseţea incomparabilă a unei iubiri străine mie..cele mai delicate simţiri şi totuşi cele mai murdare gânduri ale mele le-am lăsat despuiate pe o coală.M-am deschis ca un mac unui univers pe care nu-l cunosc şi m-am avântat într-o lume paralelă mie..lăsând durerea să ucidă orice sensibilitate fată de impresiile de afară ale unei lumi mult prea gălăgioase..
Caut iubirea într-o străină,îmbătată fiind de mireasma cuvintelor frumoase.Mă dezbrac de cele mai mari îndoieli fără să-mi fie teamă..şi tot universul meu răsturnat pare acum o nebunie.
Îmi deschid cele mai adânci porţi ale sufletului cu o încredere deplină-n tine..fără să-mi fi plătit vreo asigurare în caz de dezastru..şi-ţi dăruiesc într-un mod timid cele mai calde culori ale existentei mele..repet,fără să îmi fie teamă..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu